Menolak kecewa karena SIA !!

OngisNade!!

/ #75 Nimbrung Sek !!!

2016-01-27 15:51

Ealah rek-rek arek anyar wae sok gawe ngenean

Aku yo mahasiswa UIN selama input krs yo ngalami seng ngene iki saben tahune tapi yo ra alay-alay banget ki gawe petisi koyo ngene iki. Emang iyo lagi tahun iki masalahe koyo ngene tapi lek urong ngerti seluk beluk kampus ki yo mbok meneng disek ojo kesusu koyo ngene. Bayar murah wae pengen opo-opo ne sempurna, dewe lo wes bejo rek bayar semono dilengkapi fasilitas karo kampus apik tapi kok podo durong nyadar.

Engko lek pihak PTIPD memperbarui server e ben ra ngene terus biaya kuliah di undakke podo coret-coret gedung, bakar ban neng ngarep PTIPD, ngerusak fasilitas DLL. Mbok yo sabar dadi menungso iku, iki kampus pastine yo wes mikirne kok tanpa digae ngenean.

Dan buat bapak/ IBU, Mas /Mba yang bertugas di PTIPD sekedar saran saja kalau bisa yang tidak berkepentingan input krs dari fakultas lain sementara di log dulu biarkan fakultas yang mendapat giliran aja yang bisa di input, dan seumpama ada 10 prodi dibagi 12 jam pertama dari jam 00:00 - 11:59 WIB 5 prodi pertama dan setelahnya dari 12.00 - 23.59 WIB prodi jatah ke 2 mungkin dengan seperti itu servernya mampu dan kejadian seperti ini tidak sampai separah ini

#JanganSalahkanSIA #SavePTIPD #DamaiUINSUKA